ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ναι, το προϊόν που απεικονίζεται στην εικόνα αντιστοιχεί ακριβώς στο τελικό προϊόν που θα παραλάβετε. Φροντίζουμε ώστε οι εικόνες να αντικατοπτρίζουν πιστά την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Μπορείτε να δείτε την απόδειξη αγοράς σας τόσο ηλεκτρονικά, μέσω email που σας αποστέλλεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, όσο και φυσικά, καθώς περιλαμβάνεται στη συσκευασία του προϊόντος που παραλαμβάνετε.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία μεταφορών που παρέδωσε το προϊόν. Εάν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρείας μας, τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται εξ ολοκλήρου από εμάς. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η αναπλήρωση των ειδών που εμφανίζονται ως «εξαντλημένα» εξαρτάται από το προϊόν, την εταιρεία του προϊόντος και την εποχικότητά του. Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να σας ενημερώσουμε με ακρίβεια για τη διαθεσιμότητα και τις δυνατότητες παραγγελίας του συγκεκριμένου είδους.
Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε διεύθυνση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα έξοδα αποστολής, καθώς και τυχόν χρεώσεις αντικαταβολής, επιβαρύνουν τον πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.